Michael Jackson on CD.

JACKSON 5 maybe tomorrow (CD)
1. Maybe Tomorrow
2. She's Good
3. Never Can Say Goodbye
4. The Wall
5. Petals
6. Sixteen Candles
7. (We've Got) Blue Skies
8. My Little Baby
9. It's Great To Be Here
10. Honey Chile
11. I Will Find A Way


JACKSON 5 third album (CD)
1. I'll Be There
2. Ready Or Not (Here I Come)
3. Oh How Happy
4. Bridge Over Troubled Water
5. Can I See You In The Morning
6. Goin' Back To Indiana
7. How Funky Is Your Chicken
8. Mama's Pearl
9. Reach In
10. The Love I Saw In You Was Just A Mirage
11. Darling Dear


JACKSON 5 skywriter (CD)
1. Skywriter
2. Hallelujah Day
3. Boogie Man
4. Touch
5. Corner of the Sky
6. I Can't Quit Your Love
7. Uppermost
8. World of Sunshine
9. Ooh I'd Love To Be With You
10. You Made Me What I Am

Share on Google Plus

About music

Blog musicshop24 to niekończący się mix opowieści o wszystkim, co z muzyką związane ... informacje o artystach, playlisty, ciekawe miejsca, polemiki ... ale przede wszystkim opisy płyt i wiele informacji związanych z fonografią. To nie prawda, że płyty już nie ma, a muzyka gra tylko w chmurze!
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentarze:

Prześlij komentarz